Magas vérnyomás!

Magas vérnyomás!

2019-03-07 09:36:40

Hirdetés adatai

  • Feladó: Filipcsin János
  • Feladva: 2019-03-07 09:36:40
  • Lejár: 2019-06-05
  • Ár: 10 Ft

Leírás

Gyógyszerek nélkül is csökkenthető a vérnyomás magas vérnyomásvérnyomáscsökkenéskoffeinlégzéstechnika Szerző:HáziPatikaLétrehozva: 2019. február 20. 11:11Módosítva: 2019. február 20. 18:08 A krónikus magas vérnyomás számos betegség rizikóját megnöveli: ilyen a szívbetegség, az aneurizma, a vesebaj vagy éppen a stroke. Ha nem veszélyesen magasak az értékeink, akkor érdemes természetes módszerekkel csökkenteni a vérnyomást. A mozgás fontossága mindenképpen kiemelendő. Nem kell nagy dolgokra gondolni: már a rendszeres tempós séta is is rengeteget segíthet. Naponta 30 percnyi (a hét lehető legtöbb napján végzet) lendületes séta (amelytől kimelegszünk és felgyorsul a pulzusunk) bizonyítottan képes mérhetően csökkenteni a vérnyomást. Növeljük rendszeresen a terhelést! Emellett érdemes rendszeresen űzni valami olyan mozgásformát is, amelyben kifejezetten a légzésre kell koncentrálni. A jóga vagy a tai chi ilyen, de már az is elég lehet, ha elsajátítjuk a hasi légzés helyes technikáját, és mindennap reggel, illetve este 5 percen át légzőgyakorlatokat végzünk. Az ülőmunkában dolgozóknak pedig létfontosságú, hogy minden órában legalább öt percre felálljanak az asztaluktól és járjanak egy rövidet. Már ez az apróság is rengeteget számít a vérnyomás szempontjából. Gyógyszerek nélkül is csökkenthető a vérnyomás Gyógyszerek nélkül is csökkenthető a vérnyomás (Fotó: 123rf) Az étkezésünkbe érdemes minél több káliumban gazdag ételt beépíteni - ebből az ásványi anyagból 4700 milligramm a napi ajánlott bevitel. Ilyen étel az édesburgonya, a paradicsom, a banán, a bab, a borsó, a sárgadinnye, illetve az aszalt gyümölcsök. Meglepő módon az étcsokifogyasztás is jót tehet, mivel e finomság magas flavonoidtartalma segít az ereket rugalmasabban tartani. Lényeg, hogy mindig olyan fajtát válasszunk, amelynek legalább 70 százalékos a kakaótartalma, és minél kevesebb cukrot tartalmazzon! A nitrátban gazdag táplálkozás is előnyös, mivel a nitrátot a szervezet nitrogén-monoxiddá alakítja, amely segít ellazítani az ereket. Egy 2015-ös brit tanulmány szerint akik egy hónapon át mindennap ittak céklalevet - amely nitrátban igen gazdag -, mérhetően csökkent a vérnyomásuk. A céklán kívül pedig még a leveles zöldekben, például a spenótban is sok a nitrát, ezért érdemes lehet ezeket mindig hozzáadni a reggeli turmixunkhoz. Kezeletlen magas vérnyomás: ilyen bajt okozhat - részletek! Kávérajongóknak érdemes lehet áttérni a koffeinmentes verzióra, mivel a Duke Egyetem kutatása szerint napi 500 miligramm koffein elfogyasztása már mérhetően és tartósan megemeli a vérnyomást. Természetesen nem szabad elfelejteni, hogy nagyobb mennyiségű koffein nemcsak a kávéban, hanem a kólaitalokban, a teákban, illetve az eneregiaitalokban is található, sőt a kakakóban, a csokoládéban is van némi. A mértékletes teafogyasztásról ugyanakkor nem érdemes leszokni. A hibiszkusztea például olyan fitokemikáliákat tartalmaz, amelyek bizonyítottan segíthetnek csökkenteni a vérnyomást - napi 2-3 csészével érdemes hát fogyasztani belőle.

Cím

Régió: Borsod-Abaúj-Zemplén
Település: Kazincbarcika
Cím: Fő tér 9
Irányítószám: 3700

Filipcsin János
10 Ft
+36308510822

Üzenet küldése

  • *
  • *
  • *

Kiemelt hirdetések

Budapest, 13. kerület
2021-04-24
10 Ft
Budapest, 13. kerület
2021-05-18
Kereshet állást, szolgáltatást, terméket!
....
Hirdethet ingyen vagy kiemelten!
....
Minden hirdetése után tombolát kap!
....